zondag, december 12, 2010

Tasje



Dit keer een tasje gemaakt, erg leuk om te maken!
Afdrukje is ingekleurd met de copics..
Hebben jullie ook je kerstboom allemaal gezet?
Nou hier staat tie hoor ..ik had m vorige week al gezet..maarrrrr...alles was in het goud (heb ik al een paar jaar gecombineerd met rood)maar dochterlief zei ;mam geen rood erin hoor das niet mooi meer!Dus ik het rood eruit gelaten..maarja vond t een beetje kaal en tja vond het eigenlijk helemaal niet zo mooi meer passen want me behang is nu zwart met zilver !
Hmmm dus wat doe je dan...zilver ballen erbij gekocht en in combinatie met goud in de boom.
Tja ik vond dat t toch ook niet helemaal...dusssssss vandaag heel de boom weer afgetuigd en haha alles in het zilver gekocht en de boom weer opgetuigd in het ZILVER!!(past veel mooier in de kamer haha)
Hihihi je bent ff bezig he ,maarrrr het is nu naar me zin!

Fijne week !

17 opmerkingen:

Marianne Reijgersberg zei

Hoi Sandra,
Leuk tasje met een voor mij onbekende stempel, die je mooi ingekleurd hebt. Grappig, maar ook ik heb lopen klungelen met mijn boom. Ook ik had rode ballen en wilde dit jaar wat anders. Dus voor een koffiekleur gekozen, maar de ballen vallen vwb kleur weg in de boom. Heb gisteren ook gouden ballen erbij gekocht. Nu is het beter.
Maar Sandra, kan jij mij helpen, waarom kom ik niet in jouw bloglijst te staan met een nieuw bericht? Doe ik iets fout?
Gr. Marianne

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige tasje, en pff wat een werk heb je met die kerstboom gehad, maar ik hoorde deze week een trendwatchter zeggen dat dit jaar goud met rood helemaal in was, misschien nog een keer hihi

Made by Janet zei

hahahaha...Natuurlijk moet je kerstboom bij je kamer passen hhihi...
en zo heb je weer eens wat anders ...ook altijd leuk toch?
Ik zat met het zelfde probleem..
Had ook altijd met rood er bij in maar nu is mijn kerstboom helemaal in roomkleur met veel glitterhangers en vlinders...echt een damesboom haha maar gelukkig vond mijn man hem toch wel mooi...tja..dat krijg je als je twee dochters hebt...dan komt er weinig mannelijks in huis...ach arme...

Maar nu even over je tasje ...Die is heel erg lief!!
En wat een leuk papiertje met die stippen!! hou dr wel van,

Groetjes Janet

sylvia zei

Hi
Ik heb de mijne 7 dec gezet
Door de nieuwe openhaard kon hij niet meer op zijn eigen plekkie staan dus de vitinekast maar op de gang gezet en de kerstboom op zijn plek, ben er niet tevrede mee maar zie zo gauw geen andere oplossing
De kerstboom is t zelfde als vorig jaar allerlei bruin tinten glinter vlinders vogels maar vooral veel veren

Super leuk tasje enne ook ik ken deze stempel niet
Groetjes syl

Alina zei

leuk tasje, Sandra!
groetjes, Alina

Neline zei

Leuk tasje! Ik ben gek op stippenpapier!
groetjes
Neline

m@deliefjuh zei

oh hahaha gekkie! haha hoe verzin je het :P

je tasje is prachtig!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schattig tasje en erg mooi!
En jij hebt nu wel ervaring in het optuigen van een kerstboom.
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wat een prachtig tasje Sandra,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Unknown zei

Schattig tasje San heel lief zo.

Hiihhiii klink bekend van je boom, ik had hem vorige week zondag ook in goed en rood opgezet maar had er later spijt van de volgende ochtend ook al het rode er uit gehaald en ben toen oud zilveren ballen gaan kopen en dit gekombineert met creme hii en nu wel naar mijn zin Lol.
Wel even je boom showen he ;)

Lieve groetjes Suze

* Üla * zei

Schattig en toch nog erg elegant tasje Sandra. Ik moet van mijn kinderen de kerstboom juist weer in rood met goud in de kamer zetten. Wat we ook hebben is zilver, wit en blauw of paars en roze.
Gelukkig is die nu naar jullie zin, maar wat is dat veel werk geweest!
groetjes Ula

Sylvia zei

HOi Sandra,

Wat een prachtig tasje ;) ja met dojes :) daar houd ik wel van!!!!! En dan een prachtig en lief stempeltje erbij gebruikt, geweldig!!!!
De kerstboom opzetten is hier mannen werk gelukkig :P whahaha lol :). Daar zit ik echt niet aan ;), want dan komt het niet goed meer :P whahaha lol.

Hugs
Sylvia

peggy zei

Heel leuk tasje !!!!

Grtjs Peggy

Stempeltiger zei

Such a sweet bag Sandra!
You've coloured the cute image beautifully.
Hugs, Swantje

Linda zei

Wat een leuk tasje!

Gr Linda

Antoinette zei

Wat een ontzettend leuke tasje!! Errug leuk gedaan :-).

Groetjes, Antoinette

Unknown zei

Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
I love your page on your post.. That is so pretty
កាស៊ីណូអនឡាញ