donderdag, oktober 28, 2010

Kaart-doosje met waxine lichtjes..




Errug leuk om te maken en om kado te geven !
Kon er ook haast geen afstand van doen ,maar kep 'm aan me lieve vriendinnetje gegeven voor dr verjaardag als erbij.
Ze was er erg blij mee ,ik heb een penny black stempeltje erop gedaan van een kat aangezien ze zelf 2 katten hebben en dat hun "kindertjes"zijn vond ik dat wel gepast .
Adrukje ingekleurd met de potloodjes en wat glossy accents op de ballonnetjes gedaan en hier en daar wat glitter,papier is van graphic 45 (baby2bride collection)erg mooi vind ik zelf en te koop bij Gunter!

Groetjes en bedankt weer voor het langskomen.Xx

16 opmerkingen:

angelicaatje zei

Leuke doos Sandra ! enne ik zie dat het al sneeuwt bij je :D:D
groetjes
angelica

Jolara zei

ontzettend leuk ! Liefs Joyce

*Ellen* zei

kan me er iets bij voorstellen dat het moeilijk is om afstand te doen van zoiets prachtigs

creacora zei

o wat een super mooi doosje Sandra erg leuke kleurtjes en leuk zo die waxinelichtjes !

Groetjes Cora

Anita zei

Erg leuk gedaan! Leuk idee om er waxinelichtjes in te doen, ik heb hem wel eens gemaakt voor mijn kleine nichtje en heb er toen spekjes in gedaan ;)
groetjes, Anita

Astrid zei

Een schitterend waxinedoosje Sandra, helemaal toppie !!!

groetjes Astrid

Unknown zei

Wat een leuke kaart/doosje San.

Groetjes Suze

Loes Oorschot zei

Wat prachtig is dit Sandra! Heel leuk om cadeau te geven, al is het best moeilijk om er afstand van te doen...

Groetjes, Loes

Ilonka zei

wat een prachtig doosje, heel erg mooi.

groetjes Ilonka

Caroline zei

heel mooi doosje hoor en inderdaad moeilijk om afstand te doen hoewel het veel goed maakt als je een ander gelukkig maakt
groetjes Caroline

Kaatje zei

heel mooi!

groetjes,
Annika

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kadootje! Leuk om te geven en leuk om te krijgen!
Groetjes van Jacqueline

Martha zei

Mooi geworden Sandra!! Leuk om te geven!
Groetjes,
Martha

Sylvia zei

Nou echt een feestje om te krijgen deze kaart met kaarsjes, geweldig zeg ;) en dan nog zon leuke stempel die je hebt gebruikt. Echt een feestnummer van een kaart!!! Werelds!!!!

Hugs
Syl

Sanne zei

Hij is heel erg leuk geworden Sandra! Zoiets wil ik ook nog een keer maken!

Liefs Sanne

Lynn zei

hey,

wat een leuk kaartje seg !

ik denk dat ik dat ook eens ga proberen met die kaarsjes erin

ik ben ook volger geworden van jouw blog

groetjes lynn