maandag, augustus 31, 2009





Deze Award gekregen van mijn hobby@janet.
Dank je wel Janet!

En nu moet ik ook nog is 7 dingen over mezelf vertellen......nou daar komt tie hoor....

1.Ik ben getrouwd met Leon.(vorige week al 11 jaar..)
2.Ik heb een dochter van 13.5 jaar en een zoon van 11 jaar.
3.Ook hebben we een luie kat genaamd Minoes.
4.Ben (ook net als janet..)een opruimerig en poetserig type.
heb een hekel aan troep !
En vind het ook leuk om te bloggen,en te freubelen met me dinnetjes.
5.Ik schrijf al brieven en kaartjes vanaf dat ik van de middelbare school ging,wekelijks met één van de dinnetjes !poeh dat is lang he ..maar super leuk!
6.Naast het kaarten/tasjes/en doosjes maken vind ik het ook héérlijk om in huis te rommelen.
7.poeh nummertje 7 alweer.....uh...ik verzamel ook postpapier (het liefst van die kinderlijke....disney/hello kitty/diddl/forever friends/maar ook marjolijn bastin etc etc....
En ik heb óók nog een Hello Kitty verzameling hihi lol!

Nou dit was het wel ..!

Ik geef de award weer door aan;
Paula
Karin
Thea
Sylvia
Corry
Ellen
Riet.

Fijn avond nog !Xx

6 opmerkingen:

sylvia zei

dankjewel sanny!

Jolara zei

gefeliciteerd met de award !
gr joyce

*Ellen* zei

gefeliciteerd met je award je hebt hem verdiend

Paula zei

Wat een leuke foto's. Gefeliciteerd met je award, je verdiend hem voor al je mooie creaties. Dank je wel voor de award hartstikke leuk dat je hem aan mij geeft. Ik zet hem in mijn awardskast rechtsonderin mijn blog.
Bedankt, liefs paula.

Riet zei

Dank je wel Sandra voor de award.
ben echt vereerd dat je hem aan mij geef.
Het doet elke keer toch wat.
Wat bennen jullie een prachtig stel
Het een leuke man,en 2 prachtige kinderen schat.
Daar mag je trots op zijn.
En opruimen,ja dat staat hier echt boven aan de lijst hoor.
Ik kan echt niet tegen rommel.

Liefs Riet.xx

Karin zei

Hey San, dank je wel.. Super van je... Ik ga het onderin mijn bloggie zetten. Daar heb ik een kastje met al mijn trofeeen. En deze gaat daar ook bij...