maandag, mei 11, 2009



Hi,

Van het weekend 2 kaartjes zitten maken met me nieuwe papiertjes en stempeltjes ..ik zet nu er 1 op de ander volgt nog ....lekker puh!
Vanmorgen druk aan het werk geweest met me huishouden haha je kent t wel met een emmer met sop ,een stofzuiger en een dweil door je huis sjezen en dan ook nog is me ramen gezeemd(binnen en buiten kant !)
Me groente en aardappeltjes ook al geschild voor de avond, dus vanmiddag heb ik heeeeerlijk op me ligbed in de zon gezeten en lekker wat afdrukjes alvast zitten kleuren....
Wat een rijkdom he ..
Groetjes en fijne avond nog allemaal!

15 opmerkingen:

*Ellen* zei

pffff praat me er niet van stoffen zuigen enz enz jakkie bah maar je hebt een super leuk kaartje toch nog weten te maken tussen al die bedrijvigheid door

Paula zei

Dit is echt een mooie voorjaarskaart met dat leuke papier. Het ziet er toppie uit. liefs paula.

Ilonka zei

Wat een schattig kaartje weer. Erg origineel en lekker fleurig.


Groetjes Ilonka

doris zei

Wow ... what a fabulous card!

Hugs
Doris xx

Karin zei

Ik had ook graag in mijn tuin willen zonnen, maar echt... het waaide hier zo hard, ik moest mijn broek vasthouden... hahahaha. Wel een mooie kaart hoor. Bij jou is het ook maandag poetsdag?

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Sandra,prachtige stempel en papier zeg.

Liefs Riet.

creacora zei

Gelijk heb je hoor effe uitpuffen in het zonnetje en al dat gepoets niks aan hoor maar ja het moet gebeuren he
wat een Super mooie kaart heb je gemaakt ik vind hem geweldig leuk papier !!
groetjes Cora

Marianna zei

Een super kaartje!
Erg vrolijk geworden

Groetjes Marianna

Unknown zei

wat een leuk kaartje weer zeg en prachtige kleurtjes heb je gebruikt.waar haal je de tijd vandaan?ik heb vandaag ook flink gepoetst,al voordat ik om half 9 de deur uitging om bij een van mijn klantjes te gaan poetsen.poeh ben er wel moe van hihi
groetjes emilie

Angelique zei

hihi, nou dat HH wat jij op noemt kan ik voorlopig even niet met 1 arm, maar dus ook niet aan de freubel:W je hebt er weer iets prachtigs van gemmakt zeg, helemaal super!!!

liefs angelique

Alina zei

een prachtig kaartje, Sandra, heel mooi papier!
groetjes, Alina

Sandra zei

Karin...maandag poetsdag?...huh dat is het hier elke dag geloof ik met 2 pubers /een man ,en een kat ..whahhaa


Sandra ..die vlinders staan in me plantenpotten ..en staat wel grappig he zo met die kaart hihi.

Emilie....waar haal ik de tijd vandaan..ha die maak ik gewoon ..maar wel nadat ik eerst gewerkt heb en thuis me boeltje heb bij gehouden en me man en kinders natuurlijk ,maarja de kids gaan tegenwoordig ook hun eigen gang met vriendjes en vriendinnetjes he die hoef ik niet meer bezig te houden..dusssss tijd voor hobbyen!

Thea zei

Hoi Sandra, nartuurlijk vind ik je kaartje super.

Even over de candy, waag gewoon een gokje, als het fout is krijg je een tip, het is nog te vroeg om een algemene tip te geven. Sorry.
En ja, hij is bij iemand op de blog gespot ergens vorige week.

Groetjes Thea

Inger Marie zei

Thank you so much for your sweet comment in my blog Sandra :)
Your card is so beautiful, lovely colour and detailes
Hugs from Inger Marie

Martha zei

Super kaart, echt geweldig!!!
Groetjes,
~Martha~